luni, 18 ianuarie 2010

The downfall of the Prussian Empire

  1. Sunt cea mai pesimista persoana optimista out there.
  2. Nu-mi place sa vorbesc despre mine.
  3. Imi place sa savurez fiecare strop de nefericire din vietile persoanelor ale caror nume incep cu grupul de litere "Zx".
  4. Planuiesc sa ma mut pe Wordpress. In curand.
  5. Chuck Norris mai si moare cateodata.
  6. Shane Dawson is awesome.
  7. Stiu sa gatesc peste 10 mancaruri.
  8. New Moon mi-a schimbat viata, si am plans la Titanic. De fiecare data cand l-am vazut.
  9. Ciocolata calda > cafea.
  10. Viata e dura.
  11. Am de gand sa renunt la KHR, si sa incep sa urmaresc Bleach.
  12. Japanese guys are cute.
  13. Nu m-am gandit niciodata sa ma apuc de vlogging.
  14. Chiar am scris ceva pe contul ala de Facebook. Si nu, nu-mi place Sorority Life.
  15. Culoarea mea preferata e verde.
  16. Daca as avea un caine, l-as numi "Paris Hilton" si ar fi o rasa rara de caine-unicorn. Si ar incapea intr-o poseta.
  17. Daca Batman s-ar lupta cu Super Man, ar castiga Spider Man. I mean, chiloti peste pantaloni, pleawse~!
  18. The internet is full of win.
  19. Stafful de la evenimentele otaku din Romania, e cireasa de pe tort. Acum fara rautate. Ii iubesc nespus de mult. XoXo @ my fave mermaid.
  20. Urmatorul punct va fi o minciuna.
  21. The cake is a lie, so are 1 to 20...

...Dar banuiesc ca va daduserati seama dinainte sa spun eu asta, nu?

Also, i refuse to think of this day as anything more than my almost favourite fictional character's "birthday" thingie.

Time should've been killed...with fire!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu