marți, 2 martie 2010

I solemnly swear that I am up to no good

In principiu, a venit si primavara, si inca de ieri.[Imi ia cel putin 24 de ore ca sa procesez, si apoi sa recunosc ca asa e. Daca vroiam, era iarna in continuare] Toate bune si frumoase, un pic de exces de zel [din partea alora care considera ca sfarsitul lui februarie e inceputul veri. In fact, chiar este, daca treci de cele 3 luni de alt-anotimp-dinaintea-verii-pe-care-nu-stim-cum-il-cheam-but-i-think-it-bit-me] si inca un lucru pe care sa dau vina pentru faptul ca ma trezesc debordand de energie, mai ceva ca un zombie din '90.

Motive pentru care primavara ruleaza:

  • Cred ca faptul ca nu mai e iarna e o victorie in sine. Daca nu mai e iarna, nu mai sunt decoratiuni in IOR. Daca nu mai sunt decoratiuni inseamna ca avem din nou un parca fara mosii aia sinistri agatati de copaci.
  • Nu mai e gheata. So I'm safe [ a se citi "Atunci cand am cazut in decembrie, se stransese o haita de babete si mosi in jurul. In timp ce se uitau holbau cum ma adun de pe jos, cativa dintre ei tipand "PUTEAI SA MORI!" pe un ton care nu stiu daca sugera grija lor fata de mine sau dezamagirea lor pentru ca n-au vazut niste sange"]. Deci "You've got punk'd!" macar pana iarna viitoare.
  • Vine Pastele. Partea rea: mancarea mioritica de pasti ingrasa. Partea buna: ce nu ingrasa, nowadays? Partea rea: lumea da jos kg de la Craciun, si le pune la loc de Paste. Partea buna: Mi se rupe!

Ce-i mult strica. Asadar...

Motive pentru care primavara suge:

  • Port pica pe primavara inca din scoala generala. Inceputu' primaverii se incepea mereu cu o compunere libera [pesemne sa nu fim constransi de cat de cretina era tema], cu tema primavara. Si scrie dulcegarii, si inflorituri, si campii inverzite, cand, in realitate, zapada inca acoperea cei 2 braduti malformati din fata blocului, si pasari care cantau, cand nici maidanezii nu ieseau pe strazi de frig ce era, si oameni debordand de energie, cand in fiecare dimineata, speram sa fi ars scoala cu o seara in urma ca sa dorm si eu cu jumate de ora mai mult. A se intelege ca 6 primaveri la rand, numai intr-o creatie libera am tinut-o. Era atat de libera incat devenisera toate la fel. Pana si titlurile era ceva de genu' "[[Primul lucru pe care-l vezi cand scoti capul pe geam]] de primavara". Deci, banuiesc ca se intelege. Am avut o copilarie tragica.
  • Cura de dezintoxificare. Ce este ea? Un post, mai fitzos, dar in fond, tot post, pen'ca n-ai voie carne sau produse de origine animala. De ce s-o ti , din moment ce ai mai tinut un post acum 2 luni, si tot n-ai avut nicio remuscare atunci cand ai vazut ca totul se duce pe apa sambetei de Craciun? Raspunsul... ma depaseste.
  • Astenia de primavara. Am trait o lunga perioada din viata mea fara sa stiu cu ce se mananca si chestia asta, but, i swear it's some serious shit. For the record, what happens over the rainbow, stays over the rainbow. Sonia, data viitoare cand te simti piromana, arde si tu ceva care sa nu fie ...stiu si eu, conectat in vreun fel de tine.



Gen. Gata.Mi-am facut datoria. Astenie fericita!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu