sâmbătă, 20 martie 2010

Postarea numaru' 100. Atat.

Gen vaca are 100 de postari.
Nu i-a luat decat vreun an jumate.
Pentru a sarbatorii acest unanjumate, am scormonit cateva bloage pentru a gasi o leapsa [a se citi, am luat-o de la Malin].
Partea proasta e ca trebuia sa o fi facut in vara.
Partea buna e ca a tinut-o Malin la caldura pt mine. Ce conteaza ca am intarziat vreo 6 luni.
~
Descriere fitzoasa in:
3
2
1
"Iac-asa, arunc si eu o intrebare cui vrea s-o prinda: ce va face sa scrieti pe blog? Care va este motivatia, crezul, speranta, care va sint asteptarile?… ce v-a adus pina acum scrisul? Implinire, dezamagire, tot ori poate nimic…"

Ce ma face sa scriu pe blog?
-Dragostea mea pentru lucruri cretine despre care nu poti zice prea multe.
-Momentele in care ai atat de putine de zis incat trebuie sa scri despre asta.
-Inversunarea cu care fostul coleg de scoala, pe care pesemne nu l-ai lasat sa copieze tema la mate, te injura de la departare din spatele monitorului.
-Frustrarea pe care o simt atunci cand observ ca am depasit limita de cuvinte pe Twitter.
-Google Analytics care mi-a demonstrat de nspe mii de ori ca daca "adidasi [s]puma la promotie" n-are fi unul din taggurile blogului meu, lumea nu m-ar citi
-Kudika: Simte-te sexoasa!

Astept ceva?
-Nu. Deloc. Naah! Daca as vrea sa schimb ceva m-as lega de un copac, as tine o pancarta cu "Salvatii ursii panda!" si as tipa "Basarabia: Pamant romanesc".

Sper ceva?
-All hope is gone, insa, sper:
*Ca lumea sa nu mai citeasca articolele mele din 1900 toamna. Sa se oftice. Si, apoi, sa se ia de mine pe motiv ca "Ce ai vrut sa zici prin asta?", pentru ca sincera sa fiu, habar n-am.
*Sa gasesc o fedora draguta [a se citi "pentru care sa nu fie nevoie sa aduc ofrande magazinelor de asa-zisi-creatori-pentru-ca-sunt-sigura-ca-nu-ei-au-facut-palaria-aia"]
*Sa-mi iau bilet la Metallica si sa gasesc pe cineva care sa vrea sa ma insoteasca [a se citi "care o sa fie de acord sa stea in Fail Zone, pentru ca eu nu sunt dispus sa dau un milion in plus doar ca sa fiu in Golden Circle"]

Ce mi-a adus scrisu'?
-Le-am cunoscut pe Ză olmaiti tandăr Cris, hepi storii, A-san si alte persoane, despre care chiar nu pot zice nimic, chiar si cu eforturi sustinute [Scuze!]
-O mama furioasa pe mine pentru ca avea impresia ca pic la fizica, GMB si chimie, anu' trecut.
-O mama dezamagita ca am invocat niste fecale pe blog, o data sau de 2 ori.
-Si o anumita relatie cu toate magazinele de tricouri, stickere si cani personalizate; pentru ca, in fond, n-as avea titluri fara ele.

Implinire, dezamagire, etcetera?
-Confuzie, uneori, o remarcabila stare de cufurie, multi "wtf" si bucuria faptului ca altii sunt mai mediocrii decat mine. [believe it!]

Totu' sau nimic?
-Mizez pe nimic.

~
Stiu ca e leapsa, da' n-o dau ...la nimeni.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu