duminică, 11 octombrie 2009

Think all the mean girls that pulled your hair, are barefoot and pregnant now

Nyappy revine.
Nu cu vreo idee geniala care va muta Pamantul mai aproape de soare, dar ceva asemenator.
Muzica, luminile, actiune!
Exact in momentele in care eroina noastra ramasese fara subiecte de dezbatut, o raza de lumina [not Elvis riding a lightning....ala da subiect de scris pe blog] a aparut.
I've got tagged by Tovarasa Chris.

Cat e ceasul?
21:23
Numele tau este?
Ioana si Maria, dar lumea imi zice si Oana, o data s-a strigat dupa mine pe strada: "Hei, Cristina!"
Porecla?
Nyappy, Haru, Hajime Kurosawa(self-proclaimed cosplaying name "just in case i become famous"--Shh-yeah right!), Bunny, Usagi, BB, Baden Bunnien, Yaoi [FTW?!], si mai exista persoane care-mi zic Yoyo-chan
Ai tatuaje?
Nu, dar daca ar fi sa-mi fac mi-as face un cod de bare pe incheietura. Ca in "Doubt". Sau as scrie "Designed in China, Made in Korea".
Culoarea ochilor?
Brown. But it's not like "brown", it's like a super awesome incredibly avarege shade of brown.
Locul in care te-ai nascut?
Maternitate. D'uuh! what did you expect? A spaceship?
Mancare favorita?
Supa miso, cred. Si tempura maki. Si pastele alea din Elvetia. Chiar nu stiu daca erau bune sau imi era mie foame.
Ai fost vreodata in USA?
Nope. Si nici nu stiu daca voi ajunge vreodata acolo.
Ai infasurat vreodata pe cineva cu hartie igienica?
Nu cred. Desi, am infasurat pe cineva in pungi negre de gunoi. Ba nu, stai, ala era costumu' bizantin din materiale reciclabile. Scuze!
Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi?
Nu pricep ceva din chestia asta. Iubirea nu se presupune ca e frumoasa si...all that crap? De ce sa plangi?
Ai fost implicat in vreun accident de masina?
Daca "Nu te mai holba, nu e frumos!" poate fi considerat ca fiind implicare, da.
Crutoane sau bacon?
Bruschete PX
Zi favorita din saptamana?
Sambata PWNS every day of the week.
Resturant favorit?
Restaurantul ala japonez din Vienna. What's 'is name again? Pe langa faptul ca aveam impresia ca o sa cad fix in Mariahilferstr. de la etajul 7 al complexului ala, erau si foarte random--am primit supa dupa desert.
Ce sport iti place sa urmaresti?
Sorry i'm not a stalker. Nu urmaresc.
Bautura favorita?
Prince Igor (ceai), sau Earl Grey cu lapte.
Inghetata favorita?
Cea din Varna!
Walt Disney sau Warner Bros?
Warner Bros? Cred.
Restaurant fast food favorit?
McDonalds. Doar e cartierul general, ce naiba.
Ce culoare are dormitorul vostru?
Rosu, cu bej si cu Lavi. Da, Lavi e o culoare pt mine.
De cate ori ai copiat la vreun examen?
Nu comentez. Si mama imi citeste blogul. Now that i think about it, cred ca doar mama imi citeste blogul.
De la cine ai primit leapsa asta?
Tovarasa si Pretena Chris. "Soimii patriei" ain't got nothing on her. O adevarata patrioata si tovarasa de suferinta!
In care magazin ai fi cheltuit toti bani de pe card?
Planet-Japan, Ausstellungstr. 47, 1020 Wien (U2- Messe-Prater)
Ce faci de obicei cand te plictisesti?
Caut noi releasuri, imi pierd vremea pe DA, anunt cateva persoane de starea mea, si le "cer" sa ma distreze.
La ce ora mergi la culcare?
Habar n-am.
Cine o sa raspunda prima/primul la leapsa asta?
Nici nu stiu la vine vreau sa dau mai departe leapsa.
Cati dintre cei carora le trimiti leapsa nu-ti vor raspunde?
Paine, pesemne Yaoi &Life, Manga Fanatics [care parca nu mai este]
Ce program tv nu pierzi niciodata?
Reclamele se pun?
Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant?
Jumate din Dattebayo, Cezara si ...cum o chema me copila aia? Andreea? Alexa? Alice?
Ce asculti in momentul asta?
Sunetul care se face atunci cand iese cineva de pe mess.
Care e culoarea preferata?
Rosu, negru, alb, gri[apropo, se pune ca fiind o culoare daca este obtinut din amestecarea a 2 nonculori?], bej, verde, hot pink
Mare sau lac?
Mare.
Cate tatuaje ai?
N/A.
Ai ramas vreodata fara benzina la masina?
N-am masina. Iar la role nu e nevoie de benzina. Desi am ramas fara roti.
Ce preferi pisica sau catel?
Iepuri.
Ce anotimp preferi: vara sau iarna?
Vara. Vacanta. Caldura. Mare. Caderi de calciu.
Esti solo?
Sti, ma everveaza cuvantul "solo" e prea...muzical. Nimeni nu intreaba niciodata: "Esti o pensula unica intr-un borcan?" sau ceva de genu'. E discriminare fata de artistii plastici.
Esti indragostita de cineva?
Nu vreau sa raspund la asta.
Cit e ceasul?
22:14

Leapsa merge la: Amu, Andu, Luxa, Hentai, si Story.
Daca mai este cineva care vrea sa preia leapsa sa ma anunte si pe mine.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu