sâmbătă, 31 octombrie 2009

Ca Cut

Asteptand de cam o saptamana sa apar pe YouTube in plina glorie rostogolindu-ma pe scena Nijikonului, m-am hotarat sa renunt la ideea de a pune si un video la "pseudo-recenzia" mea.
De ce? Simplu, because i can.

Locatia voi spune ca mi-a placut mai mult unde a fost localizat OtakuFest pentru ca eu in fiecare luni intre 20:00 si 22:00 ma aflu acolo. Banuiesc totusi ca Palatul Copiilor e o traditie. In rest, a fost abundenta de spatiu si nu prea. Astfel, imi cer scuze de la persoanele ai caror ochi aproape au fost scosi de mine, cu cioca---batul ala de mop in prima zi, respectiv prajul in a doua.
Standul cu mancare mi s-a parut inofensiv, desi fusesem prevenita dinainte ca cinestie ce Godzilla poate fi pe acolo. Una peste alta, nici pana in ziua de azi nu pot intelege ce era laptele ala cu "ceva-roz-care-am-impresia-ca-e-viu".
Standuri [in general] aici chiar nu vreau sa ma pronunt. Am mers pe ideea "poate la anu' ". Acum fie vorba intre noi, pe deoparte mi se rupea sufletul pentru ca a trebuit sa renunt la ideea de a-mi face stand din cauza cosplayului....si a bugetului, dar in acelasi timp jubilam, bucurandu-ma de libertatea mea de miscare si de usurinta cu care puteam spune "In alte tari standurile sunt mai misto"
Cosplayul Am mers pe ideea ca "Eu fusei buna, da' m-o batut scarbili alea". De altfel "scarbili" alea chiar au avut cosplayuri bune. Am fost eu cu ideea ca "o sa rup gura targului", dar da si nu prea.
Ce nu mi-a placut:
-> Matt: Atitudinea era okay si da, eu, Nyappy, Haru, Oana-Ioana-Cristina-Alina-Gabi, cum o fi, consider ca Matt e personajul care FACE animeul, si manga, Death Note, el aparand doar vreo 5 minute in anime, si 4 panneluri in manga. Dar....DAR...dar, Matt *pauza dramatica* n-are sani! Matt n-are o bluza mov cu roz! Matt n-are parul lung! Matt n-are pantaloni 3/4 pe care sa-i poarte cu sosetele crosetate de bunica! Si cel mai important: Daca observi ca pana aici ai gresit, dar tu tot vrei sa apari pe scena imbracata asta, macar i-ati libertatea de a-i pronunta numele bine.
Asa offtopic: Matt vine de la Matthew [metiu] si se pronunta [met], nu [mat].
-> Amane Misa: Sper ca acum nu o sa ziceti ca am avut ceva cu Death Note. Chiar mi-a placut animeul. Mi-a placut si Misa de altfel. Ea practic e fetita PowerPuff a unui Tokyo in care shinigami umbla liberi. Dar, Misa e blonda, sper ca nu mai e niciun mister. Si Misa e un copil mare, nu un copil batran. A se observa diferenta dintre cei doi termeni.
Sfat de viitor: Investeste intr-o peruca blonda. I-ati un Death Note [cred ca stiu cine ar fi prima persoana trecuta acolo de altfel]. Achizitioneaza niste accesorii. Fi mai kawaii, ai doar 10 ani.

Ce mi-a placut:
->Conan: Mi-a placut costumul. Nu ai fost OOC. Si chiar ma faceai sa fi vrut sa fi citit manga aia [cele 400 de capitole sunt turn-offul totusi]
->Undertaker: Si eu vroiam sa fac cosplayul ala. Oricum cred ca ti-a iesit mai bine decat mi-ar fi iesit mie.
->Tipul din Bleach cu 69 pe fata: Tu esti in categoria mea de "other cute guys care erau foarte foarte foarte de treaba"[categorie de asemenea mentionata pe blogul lu' malin]
->Ludwig din ziua 2: I wanna be your Wilhelm!!! Hahahaha, nu. Dar genial costum. Respectele mele, fato!
[Stiu ca ar fi frumos sa spun si de Samurai Jack, dar imi pare rau, am ratat momentul. Inteleg ca multa lume a copilarit cu tine, dar eu prefer sa nu ma pronunt.]

Grupele: Ideea principala a fost "Hai sa fim Random si anul asta", "Randomul" fiind ridicat la rangul de cult. In privinta premiilor, parerile sunt impartite. Au fost costume in care s-a investit mult si sceneta cu mult dans dar in care nu prea s-a intamplat nimic trivial @ [Ca]CoSo, Praj, durere si o Misa care se vaita de zici ca nu mai era ziua de maine @ Noi, nimic @ BO Cosplay, Camel toe @ fetele in colanti, Narutards @ Grupul care a luat premiul 3, Charlie @ nici nu stiu cine sunteti, toate de mai sus @ Echipa-care-a-luat-premiul-2-dar-eu-consider-ca-ei-trebuiau-sa-castige.
Nu vreau sa comentez mai mult de atat pentru ca nu stiu cat a lucrat toata lumea, dar mi s-au parut nedrepte toate "vai"-urile si "cat de obosita sunt"-urile ale Misei. A se reaminti ca acest Nijikon m-a marcat mai mult fizic decat psihic, 10% din corpul meu fiind acoperit de vanatai. De altfel, tu ai dus tot greul, sunt convinsa ca sa zici o replica e mult mai greu decat sa maturi scena de la Palatul Copiilor fara sa folosesti o matura.
Si inca ceva, Cristi sau cum zicea Andra ca te chema, chiar nu cred ce i-ai zis Andrei. Imi vine foarte greu sa cred ca ne-ai dat cea mai mica nota doar din cauza Misei. Du-te si vinde-ti gogosile in alta parte!
Prezentatorii in calitate de Flaming Otaku, chiar am avut impresia ca tipa s-a gandit sa nu fie deloc mainstream si facea cosplay din Tokyo Akazukin. Se pare ca nu era asa, tipa era o simpla Scufita Rosie, iar tipul era Lupul. Guess i should have read his T-shirt.
Juriul a fost compus doar din femei!
Zise misoginismul meu debordant. Nu spun ca sunt nefericita din cauza notelor primite, dar frate, naspa juriu. In fine, ne vedem la anu' doamnelor...si Ruxandra.

Una peste alta, frumos...
Si inca ceva: Tipul 2 de la stand-up comedy: esti idolul Andrei, te rog, invit-o la o cafea! Ask her out, i don't care, do whatever you want, but save our souls.
Tipul 3: Mai ai mult de lucrat pana sa fi amuzant. Sa spunem doar ca "Pula" si "Cacatul" nu prea prind la public intr-un mediu care a fost in stare sa vada 220 episoade din Naruto si sa citeasca 300 si ceva capitole din Bleach.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu