sâmbătă, 24 aprilie 2010

Iti doresc sa ai mainile pana la piept, limba pana la genunchi si sa te manance-n cur

Pentru ca mereu e loc si de mai rau!
Pentru ca tabara castigatorilor nu e singura tabara in care te poti afla!
Pentru ca si lamaile sunt fructe!
Pentru ca nu imi e excelent, dar nici chiar atat de nasol nu-mi e!
Pentru ca Disturbed n-are 200 de melodii!
Pentru ca ce-i mult strica!
Pentru ca mi-e cam indiferent acum!
Pentru ca balta inca are peste!
Pentru ca nu ai 1.80 decat pe tocuri de 10!
Pentru ca Bullet suge!
Pentru ca o sa strang eu odata si o data 20 de milioane, si-o sa-mi iau tobe din Romania!
Pentru ca n-o sa fie Millenium!
Pentru ca stiu ca desenez nasol, dar in 2 ani, proasta sa fiu sa nu invat ceva!Ce dracu?!
Pentru ca singura cale sa lupti impotriva urii, este ,evident, cu mai multa URA!
Pentru ca in 10 zile fac 16 ani!
Pentru ca toata Romania si [pesemne] Niponia va sarbatori Ziua Masculului in perioada aia!
Pentru ca nu ascult Rammstein si n-am bani de Metallica!
Pentru ca daca as avea banii necesari mi-as cumpara multe multe carti, si dupa ce le-as citi, mi-as zidi un igloo din ele si as hiberna!
Pentru ca Tonka e naspa, pe motoare suge, si mi-e frica sa nu mor de fumat pasiv dupa 2 intrari in Fire!
Pentru ca Suburbia si Expirat par locuri in care daca intri, nu mai ai cum sa iesi, viu!
Pentru ca nu cunosc alte pub-uri!
Pentru ca pot!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu