marți, 7 decembrie 2010

50% WIN, 50% LOL, 50% LEGEND

M-am intors, mai Ioana decat Nyappy, dar na'.
Oricat am pretentia de emancipare virtuala, parca "Asta se duce direct pe blog" suna mai senzual decat "Asta e de status pe Feisbuc, Iahu si propabilTUITARdacaimiregasescparola". De asemenea, ma gadila un pic sa vad ca aproape as fi putut fi platita, inca ma citeste cineva din Rusia si ca inca am aceleasi keywords ca RedTube.
In genere, it feels awesome sa vezi ca nu ai limita de caractere, ca nu esti deconectat din 5 in 5 minute si ca desi n-am mai scris de 3 luni, inca am in medie 98 de vizite [desi, in iulie cred ca ar fi murit viata-n mine sa vad asta].









Mi se pare sublim cum dupa o vara intreaga in care am facut gaura in CoffeeRight si Oktoberfest si o jumatate din cel mai plin de intelepciune semestru al vietii mele, singurele mele subiecte sunt, tot, dragostea netarmurita a maica-mi pentru design interior si cacaturile alea din viata de zi cu zi, care-ti raman intiparite in memorie si te fac sa zambesti ca un pedofil in mijlocul autobuzului cateva zile dupa ce se intampla.


It's good to be back.
Nu pot sa ma decid daca sunt branzoasa sau lame acum.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu